czwartek, 6 lutego 2014

Co u mnie ?

Hej,dzisiaj tylko powiem co u mnie słychać : ) Gips na nodze będę miało do 25 lutego :( Mam już ok. 30 podpisów).Ostatnio moja świnka dużo skaczę po klatce , a myszoskoczki jeszcze głośniej hałasują ! Mimo to i tak je bardzo kocham <3 Szykują się urodziny mojej siostry (16.02) i mojej świnki (20.02).
Zastanawiam się co kupić prosiaczkowi , a co siostrze.Czytam dużo blogów , ale moim naj. to ,,Kochamy Świnki Morskiej ''( chciałabym żeby mój blog był chociaż ćwiartką tego bloga).
Czytam teraz książki z serii ,,Pas Deltory'', super książki. Codziennie w szkole  muszę pokonać o. 50-60 schodów!!!
Kupiłam mojej śwince łąkę kwiatową , ciekawe czy się sprawdzi ?Trochę rzadziej puszczam ją po salonie ze względu na obowiązki :| Nie mogę się doczekać ferii a wy ? To na dzisiaj koniec to cześć, taki króciutki pościk :)))

                                         
                               
                   
                                                                     

1 komentarz: