sobota, 25 stycznia 2014

Żywienie

Cześć, obiecałam ,że dodam zdjęcia moich gryzoni, ale niestety laptop nie chce ich przyjąć.Dzisiaj opowiem trochę o żywieniu myszek. Zanim przejdę jednak do karmienia powiem co mi się wczoraj przytrafiło.Poszłam kupić trociny i prezent dla koleżanki.Jedząc obiad przypomniało mi się ,że zostawiłam trociny w sklepie.Pognałam po schodach i skręciłam sobie kostkę.Teraz mam tzw.But Marszowy na 3 tygodnie :(((     Podam teraz kilka ważnych punktów:

-Karma powinna być urozmaicona.Czyli taka, która ma więcej niż samo ziarno!
-Sucha karma to nie wszystko, należy też podawać pokarm soczysty!
-W klatce nie powinno być za dużo smakołyków!
-Myszoskoczki mają bardzo małe zapotrzebowanie na sianko,ale powinno się trochę dawać.
-Do mało urozmaiconej karmy można dodawać ok. 1 łyżeczkę smakołyków(zależy od ilości myszek).

                                              Teraz polecę dobre firmy :
-Vitapol (polecam premium)
-Versale-Laga
-Bunny
-JR Farm
-Gerri Gerbil
-Natural-Vit (granulat)
-Tatrapet Fantasia (nie polecam karmy ,tylko dostępne w saszetkach różne smakołyki )

To na dziś wszystko , do następnego posta  <3
                      
                                                Smakołyki :)
                                                       Polecam :)))
                                                     Dobrze urozmaicona karma < :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz